باشگاه مشتریان وفادار میشه گفت مهمترین قابلیت منوآنلاین دیجیتال است. چرا که شما میتوانید مشتریان وفادار(ثابت) داشته باشید و خودتون رو درگیر هزینه و زمان برای پیدا کردن مشتریان جدید نکنید. چراکه برای پیدا کردن مشتریان جدید شما باید هزینههای خیلی زیادی برای تبلیغات، فود بلاگرها، تولیدمحتوا و… بکنید که با وجود باشگاه مشتریان وفادار عملاً شما تامین از هرگونه مشتری خواهید شد.
چطور باشگاه مشتریان عمل میکند؟
مرحله ۱: مشتریان، منوآنلاین رو سرچ میکنند. شماره تماسشون رو وارد میکنند و داخل دفترچهتلفن ثبت خواهد شد.
مرحله ۲: برای مناسبتهای خاص مثل شب یلدا، عید باستانی نوروز، روز پدر و مادر و غیره میتوانید پیامکی برای مشتریان خود ارسال کنید.

آیا فقط برای مناسبهای خاص میشه پیامک ارسال کرد؟
- خیر، شما میتوانید برای یک محصول جدید
- ارسال آدرس شبکات اجتماعیتون مثل اینستاگرام
- اطلاع رسانی از ساعات کاری در روزهای خاص و تعطیل
- اطلاع رسانی از تخفیفات مثلاً 35% تخفیف برای صبحانه روزهای جمعه
- اطلاعرسانی رویدادهای ویژه (مثل شب یلدا همراه با پذیرایی ویژه و موسیقی زنده)
- ارسال پیامک اختصاصی فقط برای کسانی که سفارش ثبت کردن
نتیجه گیری:
با باشگاه مشتریان شما هزینههایی که نیاز دارید تا سفارشاتتون رو زیاد کنید، کاهش میده و کسبوکارتون رو به سطح بالاتر میبره.
سوالات متداول
باشگاه مشتریان هزینه جداگانهای داره؟
خیر، درواقع این یک قابلیت منوآنلاین میباشد
چه مناسبتهایی رو میشه پیامک کرد؟
تمامیه مناسبتهایی که در تقویم ایران میباشد رو میتوان پیامک ارسال کرد.